Kwestia dobrego specjalisty SEO - Optymalizacja stron

Odpowiednia agencja pozycjonowania to absolutna podstawa dla dobrego efektu. Jak wybrać dobre pozycjonowanie zgierz, by nasza witryna była bezpieczna?

SEF

SEF to pojęcie odnoszące się do jas

Kwestia dobrego specjalisty SEO - Optymalizacja stron pozycjonowanie zgierz
nego i czytelnego formułowania adresów stron internetowych. SEF ma na celu eliminację niezrozumiałego kodu z odnośników stron przy jednoczesnym przekazaniu wartościowych informacji (np. słowa kluczowe) oraz ułatwienia odwiedzającemu poruszanie się po stronie i odszukanie interesujących wiadomości. SEF ma również pozytywne przełożenie na tzw. optymalizację stron pod kątem wyszukiwarek.

Przykład:

przed optymalizacją:
http://przyklad.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=1:wiadomosci&catid=1:boeing-737-szczesliwie-wyladowal-na-oceanie-spokojnym&Itemid=32

po zastosowaniu SEF:
http://przyklad.pl/wiadomosci/zagranica/1-boeing-737-szczesliwie-wyladowal-na-oceanie-spokojnym

Jak wynika z powyższego przykładu zaletą SEF jest obok większej przejrzystości, często także krótszy adres internetowy4.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Optymalizacja_dla_wyszukiwarek_internetowych


Wikipedia SEM

SEM - Search Engine Marketing, czyli marketing w wyszukiwarkach - ogół działań promocyjnych (kampanie linków sponsorowanych, pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW), które mają na celu uzyskanie jak najlepszych pozycji serwisu w (zarówno naturalnych, jak i płatnych) wynikach wyszukiwania, na wybrane słowa / frazy kluczowe wpisywane przez użytkowników w zapytaniu do wyszukiwarki.

Marketing w wyszukiwarkach dobrze opisuje następujące równanie SEM = SEO + PPC, gdzie SEO oznacza "Search Engine Optimization" - w Polsce bardzo często używa się terminu "pozycjonowanie", a PPC "Pay Per Click" czyli płatne za kliknięcie w link

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Marketing_w_wyszukiwarkach_internetowych


Wybór oferty

Pozycjonowanie to usługa będąca na naszym rynku dość długo, dlatego firm zajmujących się tym tematem jest coraz więcej. Dlatego wybór pomiędzy nimi może być skomplikowany i utrudniony, zwłaszcza dla laika i kogoś kto o samym pozycjonowaniu ma znikome pojęcie. Co dodatkowo może utrudnić decyzję o tym, która firma powinna zająć się naszą stroną firmową.

Należy pamiętać, żeby zwracać uwagę na opinie o danej firmie, sprawdzić ich portfolio, bo być może zajmują się już firmą z naszej branży w innym regionie. Cena nie powinna być jedynym kryterium decydującym o tym której z firm powierzymy naszą stronę. Warto przyjrzeć się umowie i liście fraz oraz ewentualnej liście dodatkowych usług.